bewoonde wereld

5 augustus 2011 - Oslo, Noorwegen

Na 'tot de volgende keer!!' te hebben geroepen tegen ons plekje in de Hardangervidda, zijn we terug de bewoonde wereld in gegaan. Naar de supermarkt voor fris en tsja... Wie kan de Mac weerstaan? Héél langzaam zijn we op weg naar huis... We hebben daar allebei nog niet zo'n zin in, maar het regent hier de hele dag al pijpenstelen dus ècht aantrekkelijk camper- of wandelweer is het ook niet. Dus dan maar de hele dag zingen in de camper. Zojuist kwamen we door Oslo heen. Daar maken we geen stop, die stad hebben we twee jaar geleden al verkend. We rijden nu richting Zweden en daar zullen we wel ergens overnachten. We kwamen toen straks langs de plaats waar die mafketel die tachtig jongeren neerschoot. Triest hoor. Afgezet met politielinten, keidruk en een enorme zee van bloemstukken. Verdrietig hoor. Nou, hop met die Deep Purple-cd en rijden maar!

1. ad en leonie:
    6 augustus 2011
    Hoi wereldreizigers!
    Ja,hier is het weer ook niet van wat je er van zou verwachten. We zijn nu weer thuis; in Tubbergen waren de weersvooruitzichten niet van dien aard om er nog langer te blijven. We zijn van verdriet maar ergens lekker wezen eten. Verder zien we wel!
    De caravan is weer leeg en Leonie heeft de was (bijna) in de kast liggen. Ze is er weer helemaal tevreden mee.
    Jammer dat jullie weer stilaan huiswaarts moeten. Overal komt een einde aan, jammer genoeg.
    We hebben gisteravond heel jullie avonturen nog gelezen. Dan staat Tubbergen maar in een schril contrast! En de avonturen vielen daar ook nog wel mee.
    Ondanks dat jullie het zo naar je zin hebben, kijken wij uit naar jullie thuiskomst. Maar vooralsnog geniet er nog maar volop van.
    Veel liefs en groetjes van mij en Leonie XX