regendruppels

4 augustus 2011 - Geilo, Noorwegen

Nou begrijp ik dat het mooie weer alweer voorbij is in Nederland... Jammer zeg! Hier ook helaas. Hebben we de afgelopen twee weken het mooiste weer van héél Europa gehad, vandaag is het wat regenachtig. Jammer van onze wandeling van vanmiddag. Aegir heeft helaas een nieuwe hobby; het jagen op lemmingen. Kleine, hamsterachtige beestjes , mooi van pels, die hier in het wild leven. Dat maakt het wandelen ook wel wat ingewikkeld. Ons fris is op dus we zullen morgen in de bewoonde wereld een supermarkt moeten zoeken. Waar we uitkomen? Géén idee. Ik weet wel dat het hier fijn is.

1. mam:
    4 augustus 2011
    Hoi Globetrotters, Nou, hier is het op dit moment bewolkt, maar nog heel warm. Tot een uur of drie scheen de zon. Of er vanavond regen komt hier weet ik niet. Er zijn wel buien voorspeld. Morgen zou het weer droog moeten zijn en wat koeler. Morgen is Corry jarig en gaan Thea , Harrie en ik naar Zeeland. Eerst naar Renesse of zo en later naar Brouwershaven. Lieve groetjes en nog veel vakantieplezier 11
    Mam
  2. Karen Cosman:
    4 augustus 2011
    Hier was het vandaag nog erg warm, hoor. Dus het mooie weer is hier nog niet op, volgens mij? ;-)
    Veel plezier nog!

Groetjes, Karen
  3. bob:
    5 augustus 2011
    nou, regen volop... nog buiten kunnen eten, daarna ging het mis. Verjaardag binnen gevierd, maar toch OK. Maar het slechte weer zal jullie idd ook wel bereiken. Wij vertrekken maandag weer een weekje naar de Ezelcamping (op zoek naar een nieuwe facebookfoto...). Hopelijk met mooi weer. Oh ja, Carsten, we hebben weer konijn!