Hardangervidda

3 augustus 2011 - Geilo, Noorwegen

Hoera!! Gisterenavond zijn we in de Hardangervidda aangekomen, een prachtig natuurgebied waar we twee jaar geleden al eens hebben gekampeerd. Iedereen die wel eens bij ons thuis komt zal de foto kennen van die witte camper in die enorme leegte. Het gebied is zo groot als Overijssel hier en het is er werkelijk prachtig. Ik heb al wat foto's geplaatst en er komen er nog meer. Je kunt zo een beetje een idee krijgen hoe het eruit ziet. We staan op exact hetzelfde plekje als twee jaar geleden. Héél romantisch vieren we hier onze drie en een half jaar verkering. We hebben op onze aankomst in de Hardangervidda geproost met een blikje Tuborg, zie foto, speciaal voor Noëlle was die ;-) Nu zijn we aan het wandelen en omdat we waar onze camper staat totaal géén bereik hebben, zit ik nu op een bergtop te bloggen. Grappig. Ik heb prachtige foto's gemaakt, die staan op mijn camera dus die kan ik niet uploaden. Het is hier dus te gek, helemaal mooi. En Karen, ook hier lijkt het op Schotland zoals je ziet. We zullen hier een paar dagen blijven en of ik bereik heb wordt dus nog een verrassing. Jammer, maar ga er maar vanuit dat we heerlijk aan het wandelen zijn. Ik heb begrepen dat het in Nederland eindelijk ook mooi weer is? Fijn zo! Hier is het wel een graad of twintig, maar af en toe bewolkt en een bui. Ach, mooi wandelweer dus!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karen Cosman:
    3 augustus 2011
    O, wat is het prachtig daar...! Daar moet ik ook echt eens heen als die-hard Schotlandfan! ;-)
    Geniet samen!

Liefs, Karen
  2. Kitty:
    Alweer drieeneenhalfjaar samen.....gefeliciteerd.....proost!!! X
  3. mam:
    3 augustus 2011
    Hoi samen. Dubbel feest dus: weer in de Hardangervidda en een jubileum te vieren. Proficiat. Gezellig. Ik pak er een borrel op. Proost.
    Wonderlijk, de blog bijwerken boven op de berg omdat op jullie plekje geen bereik is. Lekker blijven genieten hoor! Het mooie weer hier is al weer voorbij. Vandaag weinig zon, af en toe regen, maar nog wel warm. Dat wordt de komende dagen ook weer minder, terug naar 20 graden en af en toe een bui. We doen het er mee. Lieve groetjes,
    Mam