noordkaap

24 juli 2011 - Nordkapp, Noorwegen

Jiehaa! Mooi joh! Wij zijn op de Noordkaap geweest! Supervet hoor! Zie foto's. Omdat de Noordkaap slechts een onderdeeltje was van onze reis, en geen doek op zich, gaan we nou op naar de volgende plaats: Storslett. Stor betekent groot dus inderdaad, grote slet. Onze buurman op de camping waar we waren, de man in de rolstoel, zei dat het daar prachtig is, hoge bergen enzo. Dus nou, dat zullen we eens gaan bekijken

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dianne:
    24 juli 2011
    Het ziet er wel geweldig mooi uit daar zeg, whow, maar volgens mij ook koud of niet. Hoeveel graden zou het daar nu zijn???? Ach ja, altijd beter dan hier met die regen van vandaag. Veel plezier nog met de volgende trip
  2. mam:
    24 juli 2011
    Hoi daar. Nou zeg, al op de Noordkaap geweest. Geen doel op zich, zoals gezegd, maar toch wel het verste punt van de vakantie. Zo te zien aan de foto's was het er niet druk, je had er de ruimte om van al dat moois te genieten. Geweldig, wat een avontuur en wat genieten jullie ervan ! Goeie reis verder en lieve groetjes,
    mam