terug in Noorwegen

29 juli 2011 - Trondheim, Noorwegen

Nou Anja en Kitty, een heel compliment, voor jullie pak ik Cars zijn telefoon nog eens ter hand. We hebben heel wat kilometers gemaakt vandaag. Van Zweden naar Noorwegen via demo prachtig dal. Ongelofelijk wat mooi! Ruwe natuur, onbegroeide bergen met eeuwige sneeuw en watervallen die overgaan in woeste, knalblauwe rivieren. Zo helder dat je zo op de bodem kijkt. In dit stuk van Noorwegen, we staan in de buurt van Mosjöen, is de natuur wat groener en lieflijker. Cars heeft vanavond met Trapper en Ylva een bergwandeling gemaakt en Aegir en ik hebben op de camper gepast. Aegir heeft tevreden op een bot liggen kauwen en ik heb tevreden zitten lezen. (na twee boeken van Camilla Läckberg, tip voor Anja, nu op een kwart van de autobiografie van Anthony Kiedis van de Red Hot Chili Peppers). Morgen gaan we door naar Trondheim voor de Mac en moeten we, water- en wastechnisch, helaas op een camping staan.....

1. mam:
    30 juli 2011
    Hoi Nathalie en Cars, Natuurlijk volg ook ik de verhalen via internet. Hartstikke leuk. Jullie hebben weer flink kilometers gemaakt. Midden Noorwegen al weer. En nu op zoek naar een camping (in pap zijn campinggids uit '97 staan er verschillende in dat gebied) en de gele M !! Gaat lukken !!Goeie reis verder en liefs.