Zuid-Frankrijk

31 juli 2011 - Trondheim, Noorwegen

De ochtend liep af op een zeer romantische manier; op een industrieterrein in Trondheim zagen we een gele M opdoemen! Dus om twaalf uur zaten we naast elkaar in de camper tevreden te boeren. Hoe mooi kan het leven zijn?! Tja Kitty, niet te evenaren inderdaad. Via een mooie route, natuurgebied Dovrefjell, rotsen, bergen en woeste rivieren, naar het plaatsje gereden waar we nu zijn: Lesja. We hebben zo maar een zandpadafslag genomen en nu staan we in de middle of nowhere. Om ons heen bergen (skipistes ook), bos en een rivier. Ook een moerasgebied waar Cars toen straks met de hondjes heen is geweest. Ze hebben heerlijk gezwommen. Hij zag ook nog, veelbelovend, een voetafdruk van een eland. Dus wie weet wie er vannacht nog op het camperraam tikt.... Moet wel eten kwijt dat het begin van onze reis wat minder leuk was. Jeetje! Het was bloedheet in de camper, overal auto's, bergen, bomen.... Het leek Zuid-Frankrijk wel! :-( Blij toe dat we hier weer rust hebben, want je zou bijna omdraaien en teruggaan naar Lapland! Ik kom hier voor mijn rust....! Hopelijk is het morgen niet zo druk als we richting Geiranger gaan. Heb nu al nachtmerries gehad over die smalle weggetjes.... Maar ik vertrouw 100% op Cars hoor, hij is een geweldige chauffeur. Hopelijk heb ik na middernacht weer internet en kan ik wat foto's plaatsen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. mam:
    31 juli 2011
    Hoi. En daar zitten wij dan met een vest aan!! Maar we houden moed, want de komende dagen wordt het keiheet hier (zeggen de weermannen)!Druk dus op de weg daar, ben je niet zo gewend. Tja, waar de gele M is zijn ook mensen!! Maar nu dus weer een rustig plekje. Veel plezier en lieve groetjes.
    mam
  2. Anja:
    1 augustus 2011
    Er gaat niets boven de M. Harriët en ik zijn terug van een kort weekendje Ameland. Het camperen is me niet tegen gevallen, maar we stonden dan gelukkig ook dichtbij de toiletten. Vandaag schijnt hier het zonnetje dus zou het dan eindelijk zomer worden?
  3. Pixie:
    1 augustus 2011
    Droeg hij naaldhakken, die eland????
  4. Pixie:
    1 augustus 2011
    Als ik het goed zie zitten jullie nu helmelsbreed op de hoogt ven Reykjavik!