Elanden!

19 juli 2011

Het is ongeveer half twee 's nachts en het is licht! Heel apart om te zien. Ben benieuwd hoe donker het hier wordt vannacht. We zitten in de buurt van Sangis, Zweeds Lapland. We hebben een mooi plekje gevonden naast een bos, de hondjes hebben net nog flink rond kunnen rennen. We hebben een pilsje gedronken en Cars ligt net in bed. Ik heb nog bier en ik heb nog van alles te vertellen, dus ik blijf nog even. Vandaag hebben we weer veel gereden, een kilometer of 1100 weg en bomen, bomen, bomen. Saai hoor, als je dat alleen moet rijden. Gelukkig hebben we wat fijne meezing-cd's. We hebben de hele dag ècht nul komma nul bereik gehad. Beetje lastig als je een site bij wilt houden. Sorry Dianne, meer foto's komen. Net voordat we hier waren, hebben we onze eerste elanden gezien! Hoera!! Al die jaren dachten we dat de Zweden ons voor de gek hielden, dat het net zoiets was als Sinterklaas. Maar... Seeing is believing, ze zijn er ècht! Morgen is de reis naar Finland, een nieuw land erbij voor Cars dus. We willen naar Taivalkoski, waar ik samen net Marijke was afgelopen kerstvakantie om te huskysleeen enzo. Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet daar als er geen sneeuw ligt. Het weer was vandaag onderweg prachtig, veel zon en hoe hoger we kwamen, hoe mooier het weer. Meer foto's komen ècht. Hopelijk wordt de verbinding wat beter ook. Nou, we hebben het helemaal naar ons zin hier! Hej Hej! (ja, is Zweeds voor hallo en doei)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. mam:
    19 juli 2011
    Hoi vakantiegangers, Het klinkt allemaal heel goed. Fijn dat je mooi weer hebt. Dat is toch gezelliger rijden. Blij dat alles goed gaat. Houen zo !!
    Lieve groetjes voor jullie en de honden !!
  2. Kitty:
    19 juli 2011
    Klinkt geweldig. Proost en welterusten.goede reis verder.......... (K)
  3. Dianne:
    Hey luitjes,

Alleen zoals jullie omschrijven lijkt het mij al helemaal super en dan heb ik nog geen foto gezien. Kan begrijpen dat jullie er volop van aan het genieten zijn en blijf dat ook zeker doen.

Ik ben net binnen van een uurtje lopen met de honden, van 7.30 tot 8.30, nu een bammetje eten en dan even stofzuigen, jaja, als je thuisblijft gaat het gewoon allemaal door

Zie de foto's wel verschijnen. Geniet ervan enne, ik ben zeer benieuwd naar de foto's van de Elanden

Gr uit Lith
  4. bob:
    19 juli 2011
    Voor mij stort een mythe in: elanden bestaan toch! Je hebt er zeker ook al foto's van (gefotoshopt...). Nu alleen nog een sticker van een zwarte eland (die bestaan dan vast ook) op je bus en het plaatje is compleet.

Het ziet er allemaal goed uit. Veel plezier en tot de volgende blog. (we lijken wel trekkies).

Bob
  5. Pixie:
    19 juli 2011
    Ik verwacht natuurlijk ook FVDD's, dat snap je zeker wel :-))
  6. Maria:
    19 juli 2011
    Geweldig om te lezen hoever jullie al zijn.
    Leuk verslag............