vakantiegevoel

18 juli 2011 - Stockholm, Zweden

Jaaa! We hebben al weer helemaal het vakantiegevoel te pakken! We zijn al in Zweden. Een kilometer of 100 onder Stockholm. We hebben op een parkeerplaats overnacht en aangezien onze camper een magisch bed heeft waar je altijd goed op slaapt, zijn we nu weer heerlijk uitgerust op pad. Terwijl we gisteren in Denemarken en Duitsland hoogstens drie druppels regen hebben gezien, regent het hier in Zweden flink. Maargoed, dat hadden ze bij WeerOnline ook voorspeld. Die hebben ook voorspeld dat het in Finland prachtig weer is, dus... Ik ga zo ook proberen een foto te plaatsen, Zweden wordt hier ècht al mooi. Rotsen met mos begroeid en bossen. Nee, nog geen elanden gezien, wel een ree. Het meters maken is overigens goed gelukt. We zijn al 1400 km van huis.

1. leonie:
    18 juli 2011
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!ik ben benieuwd naar de foto's.Groetjes en kusjes van ons
    Leonie en Ad en een hele goede reis.

moeder
  2. Pixie:
    18 juli 2011
    Oei, denk aan de elandentest!!!
  3. mam:
    18 juli 2011
    Hoi Nathalie en Cars, Jullie hebben er al heel wat kilometers op zitten. Fijn dat het goed gaat; jammer van de regen, ik duim voor beter weer. Hier is het net herfst. Brr! Liefs,
    Mam
  4. Dianne:
    Hey,

Dat gaat goed daar bij jullie, al een flink end getuft om zo maar te zeggen. Nou uhm, kom maar op met die foto's hoor, ik ben benieuwd. Geniet ervan daar

Groetjes vanuit het waaierige, natte Nederland
  5. Kitty:
    18 juli 2011
    Zoooo, dat is al een heel eind op weg! Dat gaat lekker......op naar steeds mooier plekjes en beter weer. Dat zit er hier voorlopig niet in.........
    snertweer!

Genietse, kus Kitty
  6. eva:
    18 juli 2011
    blij dat ik zo ver niet hoefde voor de regen ;-)